etykiety na roli

Reklamy na naklejce

Naklejki reklamowe towarzyszą nam prawie tak długo jak sięga komercyjny druk dla firm i przedsiębiorstw.
Naklejki możemy spotkać nie tylko w biznesie, ale też w innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku.
Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.
Te wewnątrz nie muszą być na takie rzeczy odporne. Inną formą naklejki są etykiety, które spotykamy na każdym niemal produkcie, a ich metoda produkcji musi spełniać normy EU aby mogły być stosowane w przemyśle spożywczym.

Czym jest normalizacja tekstu w DTP? Cytat z Wikipedii

etykiety na roli
Normalizacja tekstu - proces przetwarzania tekstu, nadający mu spójną formę, ułatwiającą dalszą interpretację.
Często stosowana jako etap wstępny do późniejszego parsowania.
Założeniem normalizacji jest zmiana formy przetwarzanego tekstu z formy pisanej na mówioną.
W takim ujęciu zagadnienie to przypomina tłumaczenie automatyczne, gdzie tłumaczony jest tekst pisany na tekst mówiony.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Normalizacja_tekstu

Druk i warunki jakie musi znieść

Reklama jest dźwignią handlu i o prawdziwości tego stwierdzenia nie trzeba nikogo przekonywać.
Ale mamy różne formy reklamy, a chyba najbardziej utrwalona w naszej świadomości jest reklama papierowa w postaci plakatu, ulotki, czy bilbordu.

Takie materiały reklamowe wymagają odpowiedniego papieru i metody druku, która zależy od przeznaczenia tego wydruku. Inne warunki musi znieść zewnętrzny plakat, inne ulotka a jeszcze inne naklejka reklamowa.

Mając to na uwadze specjaliści w drukarni mogą odpowiednio dobrać te materiały aby uzyskać najlepsze rezultaty.
.

Widok do druku:

etykiety na roli