myjnia bezdotykowa producent

Opony zimowe - kiedy trzeba zmienić?

myjnia bezdotykowa producent Nadszedł czas na zmianę opon na zimowe.

Jednak ciągle po naszych drogach jeździ wielu fanów letniego ogumienia, co bywa niebezpieczne. Jednak z drugiej strony można wziąć pod uwagę fakt, że ostatniej zimy praktycznie nie było (przynajmniej w większej części Polski) co oznacza, że warunki na drogach były dobre, a zimowe opony de facto zbędne. Jak będzie w tym roku? Trudno powiedzieć.

Póki co aura nie wymaga założenia zimowych opon - nie ma mrozów nawet w nocy, a w ciągu dnia temperatura wynosi kilkanaście stopni.
Teoretycznie listopad to właśnie miesiąc zmiany opon na zimowe, jednak biorąc pod uwagę, że w naszym kraju nie jest to obowiązkowe - może warto poczekać, aż warunki będą tego rzeczywiście wymagać?

Czy wysyłanie części motoryzacyjnych jest opłacalne?

Części samochodowe są bardzo często ogłaszaną w Internecie rzeczą do nabycia.
Wielu posiadaczy pojazdów pozbywa się w ten sposób nieużywanych już części lub planuje ich wymianę na lepszy model.

Zanim umieścimy nasze ogłoszenie na internetowych portalach pośredniczących pomiędzy klientami a sprzedającymi, musimy jednak odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to przedsięwzięcie dla nas opłacalne.

Okazuje się, że w przypadku wielu mniejszych elementów do samochodu czy motocyklu sprzedaż przez Internet ma sens, jednak gdy chodzi o większe części transport jest na tyle kłopotliwy, że całe przedsięwzięcie jest nieopłacalne.

Koszt transportu często może przewyższać bowiem cenę, jaką pragnąłby otrzymać sprzedawca.

Silnik o zapłonie iskrowym

Silnik o zapłonie iskrowym Silnik W16, stosowany w Bugatti Veyron Silnik czterosuwowy o zapłonie iskrowym - zasada działania Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) jest silnikiem cieplnym spalinowym o spalaniu wewnętrznym, w którym spalanie ładunku zainicjowane jest iskrą powstającą pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej1.
Mieszanina paliwa i powietrza musi być przygotowana odpowiednio wcześniej przed momentem zapłonu, do jej zapalenia niezbędna jest wytworzona w odpowiednim źródle iskra1. Sprawność silnika o zapłonie iskrowym zależy w głównej mierze od stopnia sprężania1. Mieszanka paliwowo-powietrzna Paliwem spalanym w silniku iskrowym musi być paliwo intensywnie parujące w układzie zasilania silnika w paliwo lub w cylindrze silnika.

Paliwo to może występować w formie płynnej lub gazowej.

Do stosowanych paliw należą m.in: benzyna benzyna bezołowiowa etylina LPG ? gaz płynny CNG ? sprężony gaz ziemny metanol etanol (jako samodzielne paliwo lub jako dodatek do benzyn) Stosunek paliwa do powietrza w mieszance powinien być utrzymany w odpowiednim dla danego silnika przedziale.
Zbyt mała ilość powietrza sprawia, że mieszanka staje się zbyt bogata - sprawność silnika maleje, spalanie jest niezupełne, wzrasta stężenie tlenku węgla w spalinach1. Zbyt duży stosunek powietrza do paliwa powoduje zubożenie mieszanki, co skutkuje rozciągnięciem spalania w czasie do suwu rozprężania1.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_o_zap%C5%82onie_iskrowym.