Krótko i zwięźle o poligrafii

grafiiPoligrafia ? dziedzina techniki zajmująca się procesami wytwarzania druków. Na przestrzeni wieków zachodziły w niej zmiany, aż osiągnęła ona dzisiejszy etap przemysłowy, którego rozwój zachodzi w jeszcze szybszym tempie. Prz

Dodane: 03-10-2016 14:35
Krótko i zwięźle o poligrafii naklejki drukowane cyfrowo
Rzeczy typu to generalnie efekt pracy zakładu poligraficznego, zakłady te proponują wydruki w niskich cenach i coraz wyższej jakości. O poligrafii.

Wikipedia i definicja poligrafii

Poligrafia ? dziedzina techniki zajmująca się procesami wytwarzania druków. Na przestrzeni wieków zachodziły w niej zmiany, aż osiągnęła ona dzisiejszy etap przemysłowy, którego rozwój zachodzi w jeszcze szybszym tempie. Przemysł poligraficzny jest szczególną dziedziną produkcyjną ? obejmuje on opracowywanie wzorców (form drukowych) oryginałów tekstowych i rysunkowych, i drukowanie za ich pomocą kopii, w większości na potrzeby masowego odbiorcy. Jak każdą dziedzinę produkcyjną, tak i poligrafię można określić poprzez wykorzystywane technologie, charakterystykę wyrobów i powiązania z innymi dziedzinami gospodarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Poligrafia


Kilka zalet drukowania cyfrowego

Druk cyfrowy to ostatnio bardzo popularna technologia wykonywania zleceń przez drukarnie i zakłady poligraficzne. Nic dziwnego ceny takich druków są bardzo przystępne, a czas oczekiwania na takie zamówienie jest bardzo krótki. Jednak jakie są główne zalety takiego drukowania i czy mocno traci względem innych technik i metod?

Przede wszystkim druk cyfrowy wymaga bardzo krótkiego czasu przygotowania do druku, kolejną ważną zaletą jest krótki czas druku (czasowo zbliżony do druku offsetowego). Dodatkowo ta technologia umożliwia nadawanie obrazom numerów seryjnych, adresów czy innych zmiennych elementów dla każdego druku z osobna!


Zadania etykiet

Etykiety na produktach pełnią kilka ważnych ról. Oczywiście pierwszą, która przychodzi na myśl to oczywiście nazwa produktu, bo przecież klient musi wiedzieć czy kupuje słoik dżemu, czy buraczków. Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych.

Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu. Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,



© 2019 http://w.ostrowiec.pl/