Skrót DPI - co oznacza? Wikipedia wyjaśnia

etykiety samoprzylepne
dpi (ang. dots per inch) ? liczba punktów obrazu przypadająca na cal. Jednostka stosowana do określenia rozdzielczości obrazów generowanych przez drukarki, plotery, naświetlarki itp.

Pojęcie to jest bardzo rozpowszechnione i często stosowane także jako potoczny zamiennik określeń pokrewnych, jak ppi (pixels per inch ? pikseli na cal), czyli jednostek rozdzielczości obrazów rastrowych, oraz spi (samples per inch ? próbek na cal), czyli jednostek rozdzielczości skanerów. Jednostka dpi opisuje stopień oddawania szczegółów kształtu obrazu w sterowanych komputerowo urządzeniach drukujących, naświetlających, a także wycinających, grawerujących itp.

Określa gęstość możliwych do uchwycenia szczegółów obrazu, które są rozumiane jako układ punktów obrazu, których środki pozostają w stałych odległościach względem siebie, a ułożone w rzędach i kolumnach tworzą macierz.

Rozdzielczość pozioma (w rzędach) jest rzeczywistą rozdzielczością urządzenia i jeśli nie podano inaczej, oznacza także rozdzielczość pionową.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Dpi

Pracownicy zakładu poligraficznego

etykiety samoprzylepne Zakład poligraficzny prowadzony jest przez osoby, które dobrze znają się na drukowaniu i wykańczaniu różnego rodzaju książek. Dlatego pracownikami zakładu poligraficznego są technicy zajmujący się drukowaniem i oprawianiem książek.
Samo sprawdzanie drukowanych książek pod względem poprawności językowej przeprowadzane jest przez zespół redakcyjny, a wygląd okładek przygotowywany przez grafików.
Wobec tego zakłady poligraficzne przyjmują zlecenia na oprawy książek oraz ich zabezpieczanie przed różnymi uszkodzeniami.

Są one otwarte w ciągu tygodnia, a czasami także w soboty.

Poszczególni pracownicy zakładów poligraficznych mogą przyjmowane przez siebie zlecenia wykonywać także w niedziele.

Dzięki temu klienci będą zadowoleni z czasu oczekiwania na wykonanie ich zlecenia.

Małe naklejki reklamowe

Małe naklejki reklamowe drukowane są z myślą o różnego rodzaju produktach sprzedawanych w sklepach.
Bardzo kolorowe naklejki trafiają na przykład na produkty dla dzieci. Dzieje się tak dlatego, że takie produkty muszą nie tylko wzbudzać zainteresowanie wśród osób dorosłych, ale również wydawać się atrakcyjne dla dzieci.
Tylko wówczas będą one chciały sięgnąć po konkretny produkt wypuszczany do sprzedaży z myślą o najmłodszych konsumentach.
Oprócz tego do sprzedaży trafiają bardzo błyszczące naklejki reklamowe, które dzięki temu bardzo szybko zwracają na siebie uwagę osób przychodzących do sklepu. Trzeba przyznać, że tworzenie takich atrakcyjnych, a jednocześnie tanich naklejek reklamowych jest bardzo ważne dla producentów różnych produktów. .

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne